Dagen ~

Hej hej!

Idag var vi tre (jag, Lisa o Elsa) som sagt i Täby, jag köpte julklappar till hela min familj och Elsa :) Nu har jag bara Lisa, Emma, Viivi o typ nån mer kvar att köpa till! Vi åt i alla fall på donken o fikade på Espresso House, o så gick vi runt i massa affärer. Det var väldigh mycket folk, och där med mycket köer, och på Hollister höll man på att dö med dunjacka och 900 pers runt om kring sig... Det är 50% där nu också på dn del saker så kööp! :D
Aja, sen åkte vi hem o så, det var min dag!
Jag har även fixat in för julen nu på kvällen med familjen, så mysigt! Nu är granen inne också, imorrn blir det mycket pyntning och även mycket bilder som jag förhoppningsvis kan ladda upp :)

Kram kram och godnatt, klockan är redan halv två...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0