Depp, men ändå inte.

Vet inte hur jag känner just nu.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Det är inte depp, för deppa tänker jag inte göra nu, jag är stark och kommer inte deppa för småsaker.
Jag är osäker på livet.
Och jag ångest.
Och mycket komplex på mig själv. 
Och så är jag kär i en kille som nog aldrig kommer bli kär i mig och..
allt är typ lite kaos fast ändå inte.
 
Ärligt talat tycker jag det är fint med deppinlägg ibland, man lägger tid på att skriva ner sina känslor.
Det är egentligen coolt att blogga, man kan skriva vad som helst, sina tankar, känslor, vad som helst. Och alla får kritisera men man behöver inte ta åt sig. Att få något utslänget mot en face to face är en annan sak, då blir man lättare sårad.
I alla fall jag, fast oftast är jag stark, och skiter i vad andra säger om mig.
Jag har som ett litet eget motto, "hitta en positiv uppfattning om dig själv och följ den, bara den."
Det jag menar är att man inte ska ta åt sig av andra onödiga kommentarer från brudar eller killar som är avundsjuka eller vill förstöra. Skit i vad de säger, var stark, visa inte att du trycks ner, le istället och förvåna de som beter sig dåligt. Visa att du kan må bra utan deras kommentarer, du är stark utan dom. 
 
Förlåt för ett sådant här inlägg, antingen tycker ni det är onödigt att jag inte bloggar som vanligt utan skriver sånt här, eller så lär ni er något av det, kanske börjar följa mitt motto, vem vet.
Det var i alla fall mina känslor för dagen.
 
Kram på er och ha det så bra!
 
Tumblr_mds4iv4q3y1r7edf3o1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0