Goin ta sleeep!

Hej igennn! :)
 
Jag ska iaf sova nu, är fett trött, har pluggat tillräckligt för idag, så ja, vad ska jag mer säga....
 
Imorrn så har jag först idrott (börjar 9.40 med det) fast jag ska inte vara med eftersom att jag vart sjuk och är inte 100% frisk, och om man anstränger sig vid träning efter eller innan man varit sjuk kan man bli typ skadad lr nåt.. 
 
Aja, efter idrotten har vi bild, då ska vi göra... ingen aning haha.. Vi har blockpass i bild alltså dubbelpass med ca. 1h vardera. Sen har vi även det i engelskan som jag har efter, de ä naajs! Slutar sent men ändå haha!
 
Efter det har jag ridning med Clara (Dahlborg) och Joar :) 
 
Nääääz!
 
Puss, nu ska jag soovaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0