Heeej igen..

hej bloggen förlåt för sämst bloggning men jag har varit lite upptagen♥
I fredags var jag med Alicia och vi kolla på fiiilm och myste typ♥ Sen på morgonen så fixa vi oss osv. Sen åkte Alicia och fixa lite grejjer och jag hjälpte min bror med en grej. Sen så hämta Alicias pappa mej och skjutsade oss till mörby♥ Vi åt sushi och det va sååå gottttt♥ behöver kanske inte skriva vad som hände sen för det hr alicia redan skrivit.
Men igår så kom min älskade storasyster hem från USA♥Hon har varit borta i hela 4 månader och jag har saknat henne jättemycket. Tyvärr så blev det ngt sturl med hennes väska så hon fick inte med sig det. Så hon ska typ hämta det idag♥ och då kmr jag typ en present och resten till julafton:D♥
Nu ligger jag i min säng och typ chillar snrt ska jag gå upp och baka lite pepparkakor with the familly♥
Nu berättade jag lite kortfattat vad som hänt i helgen:)
Puss♥
hittar inge braa bild så ni får var nöjds ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0