Jag suger på att uppdatera.

Oj vad jag uppdaterat segt heheh.. 
Igår var jag i skolan, det var innebandyturnerig hela dagen och 7E vann..........
Sen åkte jag, Lisa och Elsa hem till Lisa och gjorde fruktsallad som vi åt med glass, så galet gott! Sen bakade vi kladdkaka, men sedan behövde jag åka hem och hann inte äta, men jag åt god middag hemma :)
Idag har det varit helt vanligt, först SO blockpass (3h) och sedan lunch som jag åt med Elsa. Sen hade jag idrott med Lisa, Hilda o resten av klassen :) sist hade jg musikprofil, men vi fick sluta 45 minuter tidigare så det var rätt chill! Då åkte jag direkt hem med mamma och sen har jag pluggat lite :)
Tagga redovisning imorrn, och en anna överraskning! Jag kommer berätta senare om vad överraskningen är hahaha, naajs! Fast det är typ fett stelt.. Men men, ska inte säga för mycket haha!
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och plugga, puss!
 
 
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0