Musik:)

 
Hejj bloggen:) 
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och typ smsar:)♥ Älskaa svensk rap! :) heheh men aa. Idag som sagt var Alle och Lisa hemma hos mej efter skolan och vi skulle göra mat som blev ganska äcklig typ haha men sen så såg vi på filmen som jag skrev förut. När dom hade gått såg jag på den en gång till ahha:)
Sen så myste jag med min fina syster innan hon skulle ut♥ Och efter det så tvätta jag håret osv:)
Ser att några fler har ställt frågor på frågestunden vilket är superbra! Men fråga gärna på meer:) För om det är många frågor kan vi svara i en video:)♥
Nu måste jag sticka för jag ska skypa med min kompisss :)
Bloggar kanske mer senare ikv elr imrn:)
Puss Puss♥
Ni får en bild från innebandy tuneringen fett fula men aja hahah:) ♥
Och sen den här bilden bara för att allt är så jävla bäst!:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0