Svenska:)

Hej bloggen!♥
Nu har vi sveenska..
Vi fick göra vad vi ville sa hon så då tänkte jag att blogga:)
Igår hade vi innebandy tunering och vårt lag typ sög heeh:) vi vann bara en match:P Men jag och julia gjorde typ mål samtidigt lixom så det var kul♥
Vi slutade runt ett typ vilket var assoft:) Då åkte jag,Lisa och Alicia hem till Lisa:)♥
Vi gjorde fruktsallad som var asgod. OCh sen så baka vi men alicia hann inte fångt för hon åkte hem innan:)
Vi bakade kladkaka som vi i hjärtformar♥Det var asgott:)
Och sen så hämta vi Lisas lilla syster Felicia:)
Vi segade jättemycket på dagiset för att att bussen gick typ om 40 min och sen när vi skulle ta den så hade lisa tappat sitt busskort på dagiset trodde hon iaf:) Så då missa vi den bussen. Då gick vi hem i värsta äckliga skogen, hem till dom.Sen när vi äntligen kommer hem och hon ringt SL och allt så ramlar sl kortet ut ur hennes mössaa. Fatta hur sur jag blev hahah♥
Sen så lagade vi typ mat hemma hos dom fast jag hann typ inte äta för att då kom min syster och hämtade mej:)♥
Sorry för att vi inte bloggat men man hinner typ aldrig:)
Puss Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0