Tja tja

Hej bloggen!♥
JAg har fett brist på vad jag ska skriva..Så jag tänkte skriva lite grejjer jag önskar mig i julklapp bara för att lixom♥
1. Svart Moncler jacka.
2. Vanliga ljusbruna uggs. ( har andra par men inte den färgen.)
3. En väska. från LV
4. Iphone 5 skal.
5.Pengar.
6. Smink.
7.Ett till data fodral från Marc Jacobs.
8. Jeffery Campbell skooor♥
9.Bra högtalare som man kan ha till mobilen typ :)
10. Presentkort.
11. Tomas Saabo armband och sen typ vanliga smycken.
12.Kläder.
Det är typ vad jag önskar mig i julklappar♥
Om i vill kan ni gärna komentera vad ni önskar er i julklapp!:)
Puss & Kram♥
Ni får en oerhört söt bild på mej och min brosa♥


Kommentarer
Frågor till frågestunden

1. Vilka är era bästa kompisar ?
2. Kan ni svara på alla frågor i ett videoinlägg?
3. Vad gör ni på fritiden ?
4. Favoritfärg ?
5. Favoriträtt ?
6. Är sammis en bra skola ?
7. I vilken ålder riktar ni denna blogg till ?
8. Kan ni lägga ut en video där ni visar hur ni sminkar er ?
9. Kan ni göra en video med eran morgonrutin ?
10. Hur ska ni fira jul?

2012-12-14 @ 06:53:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0