Tjaa man

Hej hej bloggen!
Idag så har jag varit i stan med min familj och julhandlat och fiktat♥ 
Det var jättemysigt:) Vi åt typ lunch på ett ställe som heter Richie typ ? hehe och sen så träffa jag och min syster hennes kompis då tog jag en chai latte♥ Det var jättemysigt! Juste btw har ni sett att i sturegallerian så har de typ öppnat en ny affär där mycloset låg som typ har asmkt juicy kläder och uggs typ. Jättefint och så hade de en massa naglack osv♥
Fett soft för att vi har typ inga läxor den här veckan och vi slutar för terminen onsdag elr torsdag tror jag:) det ska bli jätteskönt med jullov:) Jag ska va med massa kompisar och min fina familj♥
Jag skulle egentligen åkt till USA men det hände ngt konstigt typ så vi ska typ åka på påsklovet tror jag♥
JAg längtar redan:) Dessutom fyller jag typ år då så det blir najs eheeh:D
Jag var och tittade på den här väskan idag oxå
Jag önskar mej en sånhär i julklapp. Antigen i brunt ellr i vit:) Jag tycker att dom är sååå fina♥
Nu så ska jag typ gå och kolla på Sex and the city 2 med min syster♥
vi hörs!
Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0