UnTz OcH dUnK

Åh, lyssnar på "Epic" som spelades på Pride Festivalen/Paraden kom jag ihåg, ååhhh vilka minneeen!
 
Att gå runt där i stan med all musik, vädret har jag aldrig sett nåt bättre o allt va så jävla najs, leva livet på HÖG nivå!
Det var seriöst så jävla mysigt och fram för allt HÄRLIGT!
 
Faaan vilka minnen, jag var där med Emma och Viivi, bästa jag gjort! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Ska LUNGT gå igen nu i sommar, det borde ni andra också göra, det är SJUKT najs, värsta festen, fast med alla, verkligen alla, det var sjukt mycket folk och musiken var hög som satan vilket var skitnajs!
 
Paraden hålls för att typ visa att man kan vara homo/bi/transa eller vad allt nu heter utan att det är fel och de är stolta för det, och det är skitcoolt att gå på gatorna, musiken är på högsta volym, folk dansar på flak och bilar i en jätte jätte superlång parad, den går igenom typ hela stan eller något sånt!
 
Det gäller att få bra platser om man vill stå på ett ställe för att folk fyller trottoarer och gator galet snabbt, men ett tips är att gå längs paraden och möta alla som går med i den!
 
Det lite speciella är också att en del är helt nakna, de dansar på flaken med bar överkropp, både tjejer som killar, det är faktiskt lite coolt att det vågar visa upp sig så, det skulle jag själv aldrig våga!
 
Hoppas ni nu fått lite inspiration, gå dit i sommar och kolla, det är grymt coolt!
 
Klicka HÄR för att komma till en länk där det står om festivalen och paraden om ni är intresserade att gå dit eller veta mer om den :)
 
MINA (de va inte så proffsigt tagna men sno de inte, de är fortfarande mina) bilder från Pride festivalen när jag var där i somras (2012):
 
 
 
Vrid på huvet guys, de är tagna från min telefon så jag skickade de precis och pallar inte redigera o vrida på de o skit... 
 
Hoppas ni blev nöjda med det här random inlägget..
 
KRAM
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0