Visste du att.............

  • jag är galet cooool
  • jag är galet beroende av min telefon, den är mitt liv lool
  • en del folk känner mig som alleballe, namnet kommer från en figur jag gjorde i slöjden i 4an
  • har känt elsa i 7 år
  • jag är gingeeeer and I'm prooud maddafakkäärs ;)
  • om folk kaxar mot mig kan jag bli gaaalet kaxig tillbaka hahaha
  • jag har nyss gjort om mitt rum, det är lila fina väggar hihi!
  • jag älskar att sjunga, dock tycker min syrra det är jobbigt när jag sjunger, det har gjort att jag sjunger färre gånger och därför har jag typ blivit sämre.. :(
  • min dröm är att bli känd i världen typ, det skulle vara galet coolt
  • jag kan inte leva utan musik
  • en gång hade jag inte lyssnat på musik på en hel helg, sen på måndan glömde jag mina hörlurar så jag kunde inte lyssna på lektionerna, bara tanken av att inte få lyssna fick jag ont i magen av haha :P
  • jag är galet kär i Justin Bieber och är en stolt belieber, dock snackar jag inte om hnm ofta p.g.a respekt för folk som inte tycker om honom :)
  • just nu skypear jag med Elsa, hon äter nånting, typ en yoghurt, fett gott :D
  • jag älskar mitt liv ibland, jag gör ofta saker som gör att jag blir nöjd = bra liv! :P haha det låter konstigt, men om man gör saker man tycker om/blir glad av så blir jag nöjd osv.. o då blir livet najs :D
  • jag är 167 cm lång men tycker ofta att jag är kort 
  • jag älskar att fotografera, har en systemkamera som är en Canon 1000D, min älskling!
  • har aldrig haft ett seriöst förhållande i hela mitt liv, och är fortfarande singel
  • jag älskar alla mina kompisar obeskrivligt mycket, även om jag ibland kanske kan uppfattas som taskig lr så :S
  • min äldsta bästa kompis har jag känt... i typ 7 år, eller jo, typ det! eller kanske 8.... ja venne :P
  • folk uppfattar typ mig som bitchig och kaxig och så, men lär känna mig så får du en egen uppfattning om hur jag är! :)
  • tuggummi är så galet gott!
  • jag har aldrig spräckt min mobilskärm, bara repat pyttelite
  • är en gaaalen perfektionist, så folk typ lackar psyke på mig när jag är så noggrann med saker och ting haha!
  • ibland kan jag va sjukt random
  • jag vill nån gång göra nåt galet yolo, typ packa en väska och ta en finlandsbåt till typ finland eller estland eller nåt sånt, med min kompis, det ska inte va planerat eller nåt, o vi ska göra massa yolo saker typ! haha fett mys!
  • förut gjorde jag duckface på alla mina bilder
  • ni borde va nöjda för jag har skrivit galet många punkter nu
  • jag blev galet glad när min bästa kompis Clara Dahlborg skrev på sin blogg att jag var en av hennes förebilder, för både henne och andra, gud vad jag blev glad, jag trodde inte alls jag var det heh! :*
Puss o Kram ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0