Heeyy

I tisdags var jag hemma från skolan för jag var död efter konserten ♡
Asså åh han var så sjukt bra! Skrek sönder min röst & min hörsel blev dämpad så jag trodde jag skulle spränga mina trumhinnor haha men som tur hände inte deeet! :)
Asså han var den bästa någonsin, ja hade C-läktaren och då typ 5 min innan konserten så såg jag & Viivi honom gå där nere bredvid scenen fast det var inte många andra som såg honom då så vi började skrika massa o jag brast ut i gråt asså hjälp jag dog.
Kan knappt beskriva med ord hur jag kände<3 bästa som någonsin hänt mig iaf!

I onsdags var jag i skolan, sen åkte jag heem & pluggade tror jaag haha!

Igår (torsdag) så åkte jag hem efter skolan, pluggade en del sen åkte jag till stallet, red & sen åkte hem & chillade :)

Blog u later, puss :)))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0