ida äre FREEEDAAAH!

heeej!
 
Igår var det torsdaaag, hade skola, åkte sen hem & pluggade sen drog jag till stallet, red en frukt (häst) som heter Stanley haha sen åkte jag hem, pluggade lite mer & åt middag :)
Juste, på idrotten gjorde jag världens fail hahahahah! Vi hade höjdhopp och skulle öva på att saxa på miniplintar, min var typ lite högre än mina knän, sen hoppade jag upp där men snubblade på kanten av plinten och hamnade pladask över. Sen låg jag kvar och skulle gå av, då blev det istället en kullerbytta framåt så landade jag på marken haha och sen började killarna aplådera (stavning), så hemskt var det HAHAHAHAHAHAHA lol en vacker fail av mig :D
Lisa försökte likadant och det blev en nästan likadan fail hahahaha sötnos!
 
Idag är det fredag då! Weehoo! Dock är jag hemma från skolan då jag är sjuk - eller inte riktigt sjuk men imorse kunde jag knappt röra mig då jag har galet ont i nacken och är skitstel i hela kroppen efter idrottsfailen igår lol...
Sen kändes det som jag hade feber igårkväll så det var bäst att vara hemma ifall nån sjuka är på gång, men förhoppningsvis inte!
 
Mina planer för helgen berättar jag i efterhand för det är väldigt privat! Haha ♣
 
Elsa fyller i alla fall år på söndag! :)
 
 
PUSS&KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0