sorry för sääämst uppdateee

HAhhahaha sorry för sämst uppdatering denna vecka =D Igår iaf så var jag i skolan, sen var jag med Lisaa♥
Sen åkte fixade jag mej och sen åkte Lisa hem. Då tog jag bussen till mörby där jag träffa baaabsen sofia & hanna =D då åkte vi till sollentuna och väntade på hedvig. Sen kom hon occch då träffa vi lite folk hihih, sen åkte sofia & hanna hem :/ och jag sov hos hedbig typ lalallal. Sen i morse vakna jag där och sen åkte jag o fixa naglarna =D Ikväll så ska jag hem till Alicia min fiiinaste! som har fixat nåt åt mej typ hahha , sååå söt hon är! Och imrn fyller jag år då så då ska det bli full rulle=D 
Bloggar mer imrn om jag hinner!:)
PUSS & KRAM 
Ni får den här gosiga bilden hahahhahaha♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0