Week weehooo

Heej!

Iförrgår började veckan med mååndaaag (NÄHÄ?) o det var en seg men rätt chill dag, efter skolan åkte jag hem & pluggade :) (standaaaard)

Igår vare tisdag, också seg men chill dag o efter skolan drog jag & Lisa hem till henne o pluggade, sen åkte vi till friidrotten fast det var utomhusträning som de börjat med o då hade vi inte kläder eller skor för det så vi stack hem till Elsa som bor i närheten :)
Vi snackade ett tag, sen gick min & lisas buss så vi drog till bussen mot Lisa!
Väl hemma hos Lisa så chillade vi (jag pluggade lol) o sen åkte jag hem!

Idag ska jag hem till Lisa igen, berättar mer sen :)

PUSS&KRAM

(Bild: från Elsas brunch :))))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0