Åhh

Haha asså förlååt för vi haft sämst update men vi har haft fullt upp med skolan, jag har varit väldigt trött och sjuk en dag då jag inte pallade göra någonting, det var typ som en deppdag. Elsa var också sjuk den dagen, vi mådde bara inte bra. Jag låg hemma & vilade och pluggade lite senare på kvällen då jag hade ork.
 
I onsdags så hade jag skola som vanligt, sen vare hem & plugga..
 
Torsdagen = sjuk
 
Fredaaaag = Skola, stallet med Elsa & Lisa, hem med dom & sov hos Elsa (Lisa åkte hem innan)
 
Idaaaaag/lördaaag ^^ = Vi åt frukost, gick en bra promenad med Elsas söta hund, chillade ett tag sedan åkte jag hem, fixade mig ett tag, vi drog på bio, åkte hem till var o för sig, jag åt middag, chillade, satte på musik & fotade (egopics hihi) & nu bloggar jag! :)
 
Bion:
 
Vi såg filmen "Ego" som jag rekommenderar! Den var bra, dock brukar jag fastna lättare/mer för filmer i vanliga fall, detta var inte den bästa jag sett men den var väldigt mysig och härlig att se! Ni borde lätt se den :)
 
Kram på er, by the way..
 
Helgens bloggfråga:
 
Vad tycker ni om de videobloggar jag/vi gjort? Ska vi fortsätta att blogga i text eller video? ♥
 
(baby you deserve everything you want, it's your night)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0