Fridaaay :)

Hejjj!
 
Min dag började med att jag gjorde i ordning mig, sedan ringde Malla & bad mig ta tåget till skolan haha, så vi åkte tååg ;)
Sen hade vi skola till typ tre, sen vare/är det SPORTLOOOV! Fatta skööönt ♥
 
De enda som ska vara hemma är typ Clara D & Emma ♥
 
Aja, efter skolan tog jag tåget hem till Annika med Malla (& Annika såklart).
Jag & Annika drog hem till henne & Malla drog hem till sig :)
 
Jag & Annika gick ut med hennes hund, bakade en misslyckad men ganska god kladdakaka & efter det kom Elsa (Henriksson) ♥ Vi chilldade lite, kollade på Harlem Shakes på youtube & snackade :)
 
Efter det kom Malla & Felix o de skulle säga hej då eller Malla skulle för hon åker till Gran Canaria snart :(
Aja, vi fem stod & snackade o skrattade ett tag (om du ser detta malla, du sjunger sååå braaaa den där Maryyyy sången hahaha) sen blev jag hämtad... :/
 
Jag kom hem, åt middag & ska nu se Pretty Little Liaaaars! ♥
 
Puss & Kram ♥
 
 
Hannah skulle fyllt 14 idag, vår ängel ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0