Instagram

I'm addicted.
 
Haha finns inte riktigt mycket mer att säga.
 
Jo, det finns det, såklart.
 
Jag har haft instagram i några år, först var jag total beroende, kunde knappt fokusera på något eftersom jag var så desperat av andras bilder. Jag är inget peddo som stalkar alla hahaha men det var som en tävling, vem som skulle vara första like på kändisars bilder, vem som först skulle följa kända personers account som inte än var upptäckt eller liknande. Haha lite komplicerat.. I alla fall, år efter år har jag försökt tvinga mig själv att inte behöva vara så beroende av andras bilder, låt dom va, skit i vad de gör. Alicia, bli lite självupptagen, inte för mycket, men lite. Alla behöver lite egoism inom sig. 
Min "mardröm" med instagram är att mina föräldrar någon gång skulle säga att jag hänger där tooo much och måste avsluta mitt konto. Hjälp. Hur ska jag då hålla mig uppdaterad på livet, allas känslor & allt annat?
 
Jag är fortfarande ganska desperat, det känns som ett måste att kolla allas bilder, som till exempel på natten, då man sover. På morgonen ägnar jag ca 15 min åt att kolla alla bilder jag missat som folk lagt upp under natten.
 
Det är som instagram infection/fever.. Haha det rimmade inte alls men ändå..
 
För er som inte har instagram, här kommer en del bilder jag lagt ut på mitt senaste account, @alicianygrens <--- FÖLJ! :)
 
 
 
KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0