Min lördag;)

Oops, glömde o skriva haha:


Jag åkte till farmor & farfar där mina släktingar & småkusiner var, vi hade lilljul o firade lite.
På kvällen åkte vi hem, och på vägen plockade vi upp Clara (claradahlborg.se) och sen drog vi hem till mig :)

Vi chillade ett tag, ringde till några o frågade om de ville träffas men ingen kunde haha :( Sen åkte vi helt random till torget o därifrån gick vi till Pavven :)

Vi kom dit o de erbjöd oss att kolla på film så det gjorde vi så vi fick välja nån film. Sen kom de med varm oboy o vi köpte godis :P

Vid typ halv tolv åkte vi hem och tänkte träffa Joar men det sket sig haha så jag gjorde det igår ist :)

Sen sov vi över, hon åkte hem igår och sen åkte jag skidor :)


Kram på er, nu måste jag fixa mig, tagga skolaaa.....



Kommentarer
clara :P

Men jag ser ju fitt förjäklig ut...

2013-02-17 @ 22:21:07
URL: http://claradahlborg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0