Min playlist

Hej!
 
Vaknade för ca en timme sedan, har chillat (bästa när man är morgontrött) & nu börjat blogga :)
Jag har tidigare sagt att jag ska visa min playlist, så här kommer den:
 
 
Min playlist med mina "starred" låtar
 
Jag har länge lyssnat på t.ex. Conor Maynard, han är underbar.
Hans första låt jag la till i min playlist var 4 dagar efter han släppte sin "Turn Around" med NeYo. Den släpptes 8  oktober. Jag lyssnade på den jättemycket, varje dag jag gick till skolan och fastnade för hans musik, hans texter osv.
Han har nyss släppt ett album som heter "Animal" där några av låtarna finns i slutet av min playlist där på bilden. Låtarna på hans album är:
 
  • Animal 
  • Animal - Wideboys Remix 
  • Animal feat. Wiley
  • Diamonds - live (Rihannas låt som han uppträder med)
  • Don't you worry child - acoustic (Swedish House Mafias låt som han sjunger)
I början tyckte jag att de var rätt bra men jag har typ tröttnat lite. 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Jag har fler playlists, de jag använder är de låtarna jag sätter i "starred", en playlist med dunklåtar och andra playlists jag lagt till som albumlåtar som till exempel:

Justin Bieber - Believe:
 
 
One Direction - Take me home:
 
 
Justin Bieber - Mistletoe:
 
 
Puss & Kram på er, tack för att ni läser vår blogg! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0