Min vecka....

Om jag ska blogga om något så blir det väl min vecka...
 
Måndag:
 
* hade skola
* pluggade
 
 
Tisdag:
 
samma som måndan
 
 
Onsdag:
 
* skola 
* pluggade
 
 
Torsdag:
 
* skola
* pluggade 
* ridning
 
 
Fredag:
 
* ROMMEEEEE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 
 
 
Haha jag kommer typ inte ihåg om jag gjort nåt efter skolan med nån kompis eller så men aja...
 
Lördag:
 
* träffade Lisa & Elsa ♥
* vi åt sushi ♥♥♥♥♥
* åkte hem till Elsa (jag & elsa)
* vi var utelåsta, sen kom hennes mamma & hemma hos elsa chillade vi & hade mys, kom typ inte ihåg haha även om det var igår lol
* vi gick ut med hennes söta huuund :)♥
* jag åkte hem
* åt middag
* gjorde en uppsats som ska va inlämnad ikväll
* packade sova-över väska & åkte tillbaka till elsa
* vi sov över
 
 
Söndag:
 
* vaknade
* åt frukost
* jag åkte hem
* chillade med pll (pretty little liars ♥♥♥) åh är helt desperat, så sjukt braaaaaa 
* städade rummet (bilder i förra inlägget)
 
Nu ska jag se ett till avsnitt av Pretty Little Liars, är totalt desperat ♥
 
 
 
Alla bilderna i detta inlägg är från min instagram och från vilka dagar jag lagt ut dessa bilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0