NATTSTAD

Hola 
 
Hur mår ni? Själv mår jag utmärkt!
 
Förut berättade jag ju dagens planer, jag mötte Emma på tåget & vi tog tunnelbanan in till stan.
Vi gick runt och kollade i affärer, tog en fika & gick runt och fotade 
 
Jag ska ladda upp bilderna senare men just nu bloggar jag på famljedatorn så jag ska ladda upp dom på min 
andra dator sen :)
 
Jag kom hem nyss & mamma har precis lagat middag, mys! 
Snart ska jag & Emmadra iväg & köpa ansiktsmasker för vi ska ha spa-kväll typ haha! 
 
Det var allt jag hade att säga, kram på er 
 
Min fika:
 
 
Tidigare idag satt jag på altanen i solen & myste med vår grannes katt som kom på besök ♡
 
 
Mamma kom hem med twister, så gott! ♡
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0