The dayyyy ~

Min dag har sett ut såhär:
 
* skola
* jag & Elsa drog till Pavven, vi skulle träffat Hugo också men han hade glömt bort och åkt hem hahahaha
* vi gjorde alla hjärtans dag kort
* pratade med personalen & hade mys ♥
* gick & pratade med några :)
* åkte hem
* pluggade
* åt middag
* pluggade
* bloggar
 
och ska plugga lite till nu, har biologi förhör imorrn fast det är på E-nivå sa vår lärare så det blir nog rätt lätt heh..
 
Kram på er, det kanske kommer ett litet inlägg innan jag somnar!
 
Heh lite egopics såhär på kvällskvisten... Varning för skitful tjej hahahaha
 
 
Hahahaha nej jag håller inte på min rumpa, håller handen i byxfickan ;)
 
 Fuck. You. 
 
Absolut inte menat till våra kära läsare utan menat till folk jag inte tycker om hihi ^^ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0