Black n Cold

Hej på er!

Har ni tänkt på hur snabbt det blir mörkt på dagarna? Bara vid klockan 15-16 är det bäcksvart, och om man vaknar vid 12 så hinner man knappt göra något under dan innan det bli mörkt, det är lite segt.. Haha ;)

Senast jag bloggade om min dag var igår mitt på dagen, så jag tänkte börja sen dess:

• vi åkte aldrig till Mörby utan vi chillade lite sen åkte jag hem
• väl hemma körde jag Just Dance 4 med min lillasyster haha
• sen åt jag middag
• kollade på en jättebra film på tv:n som heter "Himlen är oskyldigt blå" där bland annat Bill Skarsgård är med 😍😍
• gick o la mig

---------

Imorse:

• vaknade och gick upp och åt frukost
• kollade lite på tv
• duschade
• chillade

Och nu sitter jag och kollar på tv, det är final mellan Sverige och USA haha, inte för att jag är så bra på sånt där eller inne i sånt men det är lite spännande att kolla på haha!

Ska chilla resten av dan, eller det är typ kväll snart.. Men aja, blog u later! 😘



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0