Cozy

Hej haha! Asså åh jag har så mycket att berätta, men jag orkar inte berätta allt i samma inlägg så jag tar det i etapper haha!

Sen sist jag bloggade:

Igår, när jag hade bild..

Efter det hade vi 2h engelska och sen slutade vi!

Jag tog bussen hem med Lisa, vi åt mellis, pluggade och åt middag. Där efter hämtade mamma mig :)

Jag pluggade lite till och sen gick jag & la mig.

Det var min härliga torsdag! ❤

Vi har fått en del frågor om när frågestundsvideon kommer upp, grejen är att den är inspelad och finns på Elsas dator och vi ska typ fixa lite med den, sen kommer den upp :) Vi ska kanske göra något imorrn och då kan vi säkert fixa! :)

Kram på er, snart kommer ett inlägg om min fredag ❤❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0