Dageeen :)

Haha mainstream rubrik...
 
Sen jag sist bloggade har jag i alla fall:
 
  • skypeade med Elsa fett länge ^^ 
  • gjorde i ordning mig
  • åkte till golfen & golfade
  • kom hem
  • åt middag (pappas hemgjorda pannbiffar ♥)
  • kollade tv + pluggade lite ;)
  • gick o la mig
 
  • vaknade imorse
  • gick upp 
  • gjorde i ordning mig
  • gick till bussen
  • fast bussen var sen så Elsa & hennes mamma plockade upp mig och vi åkte till skolan :)
  • var i skolan till 16
  • tog bussen hem med lisa
  • fast mamma var vid busshållplatsen så jag gick av och åkte hem
  • var hemma o pluggade
  • åt middag
  • pratade med Elsa & Lisa i telefon
  • bestämde att vi tre ska åka till Romme på idrottdagen, TAGG! ♥♥♥♥♥♥♥
  • kollar på tv med pappa, bloggar & snackar med some amigos just nu :)
 
Bild på pappas hemgjorda pannbiffar ^^ :
 
 
MUMS HAHA ;)
 
Salladen ser förjävlig ut men det var mörkt så den blev inte så bra ^^
 
Kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0