Fredag :)

Hejjjj på eeeer!
 
Min fredag såg ut så här:
 
  • vakna
  • fira syrran som fyllde år idag ♥♥♥
  • gjorde i ordning mig
  • åkte till skolan
  • första lektion, musikprofil :)
  • franska
  • lunch med Elsa, Vanessa, Sofia, Hanna & Sophia ♥♥
  • matte
  • vi fick gå tidigare för vi i musikprofilen skulle på en musikal :)
  • den hette FAME som VRG hade anordnat :)
  • den var jättebra, vi slutade runt 16.30 ♥
  • jag och ♥♥♥♥♥♥♥♥♥Malla♥♥♥♥♥♥♥♥♥ åkte kommunalt hem :)
  • det gick förjävligt.........
 
Vi skulle tog tunnelbanan från Karlaplan till Östermalmstorg, men vi glömde att hoppa av vid östermalmstorg så vi kollade upp från våra telefoner (desperata....) och såg att det stod T-centralen på en skylt, och sen stängdes dörrarna, och då fick vi åka en station till (Gamla stan) och så gick vi av där, och såg ett annat tåg på andra sidan perrongen, så vi klev på den, och det var en annan linje, först åkte vi typ gröna sen råkade vi hoppa på röda...
Sen åkte vi den röda till nånstans, sen därifrån tog vi blåa linjen tillbaka till ett annat håll... 
Allt var i alla fall kaos.... Och man fick åka hem själv efter musikalen så vi tappade bort alla kompisar heeelt....
Under kvällen var vi totalt på Gamla Stans station 2-3 ggr, även lika många gånger på Slussen, sen tog vi äntligen T-banan mot Mörby Centrum från Slussen... 
Då kom vi till Mörby, där gick vi in på Ica och köpte kakor, sen tog vi bussen hem :)
 
Det var min dag lite sammanfattat, kram!
 
Och godnatt, ska typ sova nu eller snart/strax :P
 
Pusssss 
 
Btw läs det här pinsamma inlägget HAHAHAHAHAH:
 
 
 
Haha lökiga.. Jag och Isabella nån gång i veckan :)


Kommentarer
Malla

Aliiiciaa vad dåliga vi ääär xD❤❤❤❤❤❤

2013-01-20 @ 10:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0