Godermorgon kära barn

Hej på er!
 
Igår efter jag bloggat så kollade jag på film, bland annat Borat, haahahha fyfan vilken skön film, 10/10 till den haha! 
Och juste, jag träffade Joar :) Vi var ute o gick med hans jättegulliga hund haha, sen sa vi hejdå efter typ 45 minuter tror jag.. Tiden rann iväg haha
Därefter gick jag hem och la mig i soffan, sen somnade jag i soffan med mitt täcke hehe, fast pappa bar typ in mig i min säng sen för jag vaknade här hah ^^
 
Jag vaknade imorse vid 10 och sen åt jag frukost, kollade på tv och hade en lång mysig frukost! ♥
 
Just nu lyssnar jag på musik och bloggar, ska strax duscha eller städa mitt rum, får se vad som kommer först, båda måste göras i alla fall haha!
 
Sen ska jag göra i ordning mig vilket är smink + kläder haha ;) 
 
Jag ska typ vara med Elsa idag fram till 16 typ :)
 
Det var allt jag hade att säga, kram!
 
 
 
En bild jag tog från en photoshoot vi skulle göra i skolan, bilden föreställer mina två kompisar Natalie (närmst) och Isabella.
 
Den togs för ca. 1-2 månader sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0