GOTT NYTT ÅR

Föfan!

Igår åkte jag, Emma och Viivi in till stan och jag fick med mig ett par paantiies ;)
Sen åkte vi hem och jag åt middag med familjen, sen kollade vi på film ett tag och sen sköt vi upp rakterna vid 12-slaget! Jag filmade med min mobil så det kommer upp videor men jag måste redigera ljudet lite haha :)
Och jag tog en del bilder på min kamera men sen var den lite seg eftersom det var så mörkt så det blev inte galet perfekta bilder heh... Men de kommer nog också ut på bloggen!

Sen såg jag klart en film på kvällen och gick o la mig runt halv tre 🎈

Och nu vaknade jag, eller för en halvtimme sen, men jag har kollat instagram o läst bloggar och det tar tid haha!

Blog u later, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0