Hej svejs bloggen:)

Hej bloggen:) Sorry för jag inte bloggat på ett tag:/ men jag har faktiskt inte pallat..Just nu sitter jag och gör lite fysik läxa och lyssnar på one direction:)♥
Imrn så ska jag till la skola:/ vi ska åka skirdskor på gympan:/ jag gillar inte det, men aja det är ju bara i en timme så det är väll rätt chill:) sen efter så ska jag och Alle bror hem till mej och plugga♥ Sen så ska vi till gymmet och träna;) Beach 2013 here we coooome:) elr hur alicia?;)
Vi bestämde iaf också idag att vi ska åka till romme på idrottsdagen:) sjuuuukt taggad♥ Kommer bli fett kuuul:)
Men nu måste jag dra, för jag ska kolla på PLL
Älskart är på typ avsnitt 14, jag och Lisa kolla på typ två avsnitt och de var såååååå brav‹´
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0