Hejsaaan :)

Hej bloggen! 
Idag har jag varit med Lisa och haft myskväll med familjen:)
  • Vakna runt 11.
  • Åt frukost och fixa meej.
  • Lisa kom hit♥
  • Vi var hos mej en liten stund.
  • Sen fick vi skjuts till mörbyyy:)
  • Där så åt vi och gick och kolla på lite grejer.
  • Vi träffa Anna och Vanessa lite också:)
  • Sen så när vi skulle ta bussen hem så träffa vi min syrrar bästis Sophia♥
Då skulle vi tre ta bussen hem tsm för hon bor ganska nära:P Först missa vi bussen från mörby. Då åkte vi till torget för att ta bussen därifrån, och då åkte busscahfören typ 10 på en 50 väg:P så då hann vi inte bussen från torget så då åkte vi tbx till mörby och därifrån hem..Fett seegt det var. Men aja sen kom vi hem då tillslut och då smälte vi chocklad och tog fram jordgubbar och mango och kolla mtv:) det var jättemysigt:D
Imorn så har jag inte jättemycket planer. Ska fika med Alicia och sen kanske jag ska till stan och sen typ plugga :/ aja bloggar mer imrn!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0