Le daayyyyyy -

Heeeeeeeeeeeeej people ;)
 
Tänkte berätta kort (eller som vanligt) om dagen,
 
  • vaknade
    gjorde i ordning mig
    varför blir det inte fler punkter?!
    fucked upp dator....
    åt frukost
    klädde på mig
    smink över facet as usual lixxxxx broooor (driv ^^)
    drog till buzzN jaoooo (driv yttligare en gångggzzz o nu igen heh) 
    tog buzzN dårå till skolan med bröderna Lisa o Elsaman ♥
    Hade fkn matteeeeee weeeehoooo, vi ska ha prov typ v. 11, MYS MAN
    Lunch med Elsa, Lisa, Filippa, Isabella, Natalie, Anna & Clara :)
    Fysik bror (kan nån ge mig ett peacetecken jag vill sätta det efter "bror" det ser skitnirr ut juuh) 
    Vi hade dubbellektion så det blev ingen biologi för det var ihopslagna lektioner :P
    Fokus (peacetecken IGEN.......!) 
    Jag och Lisa flummade sönder, "hör du mig" (med konstig röst) hahahaha SKOJS BROR ^^
     
    Vi SLUTADE SKOLAN FÖR RESTEN AV VÅRA LIIIIIIV!!!!!!!!!
     
     
     
     
    heh, nej. Önskar att man fick skriva så och det skulle va sant, efter universitet då kör vi, då ska jag skriva såååååå ♥
     
    JAg o ELsa drog till pavven o köpte såna saker jag har glömt bort vad det heter.... Ni vet sånt man stopppar i munnen o tuggar, juste vi köpte MAT och ÅT det, GOTTTTTTTTTTTTTT man 
    gott bror
    gott nyttt år guys! 9 dagar sen :O (busig........!)
     
    Sen tog jag, Lisabror, Filippaman & Isabellakvinna bussen hem (visst har de fina namn♥♥♥♥♥) vi drog hem till Isabella, där vi gjorde AMERIKANSKA F*CKING PANGKAKOR GAAAH VAD GOTT ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Sen åt vi massa onyttigt till som sirap, chokladsås och klassikern NUTELLA!
     
    Sen åt vi chips & hehe godis ^^
     
    Mottot "håll dieten" funkar inte så bra för mig, YOLO I'M THINK AM DIE FAT MADDAFAKKÖÖRS ♥
     
    Hehehehehehhhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhe 
     
    LÄS det jag skrev här ovanför för att det ar jobbigt att skriva h och e 24/7 JAO
    .
    .
    .
    .
    .
     
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    L
    O
    L
     
    B
    R
    O
    R
     
    M
    A
    N
     
    Sen drog jag o Lisa hem till Lisa o åt middag, chillade lite o sen åkte jag hem!
     
    Sen dess har jag legat i sängen med datorn i knät o lyssnat på musik ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
     
     
    Förlåt jag är lite hyper, men jag var tvungen att blogga till er för jag har inte bloggat på hela dan :S
     
    Det var min dag, jag driver i hela inlägget när jag leker sönder inlägget så sorry guys kände för att flumma lite, NOH8 tack. 
     
    Ni som hatear på mig is goin to pay bitch, PAY.
     
    Du kommer få tbx babe ♥ Nä skooja du får leva ditt liv o klaga på mig, men jag skiter i dig (egentligen vil jag skriva en skitstor smilie nu men det finns ingen, får leta på google, bild kommer snart)
     
     
    Så, här kom en :) SÅ känner jag mig just nu, FUCKING GLAD HIHI
     
    Puss o Kram
     
    ÅÅÅHH HIHI JAG ÄR SÅ GLAD AV NO REASON JO FÖR ATT JAG HAR MITT LIV OCH ALLT SOM FINNS I MITT LIV TACK ALLA SOM HÄLPT MIG ATT SKAPA MITT LIV.
     
    OJ DEEP JAG BLEV O JAG HAR FORTfarande caps lock ^^
     
     
    puss babes :)
     
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0