Le dayyyyyyy ;)

Haha standard rubrik.. I alla fall, idag har jag:
 
  • vart i skolan
  • hade först musikprofil
  • sedan franska
  • lunch
  • matte
  • fysik
  • slutade dagen vid 14.30 med biologi..
 
Sen gick jag, Lisa & Elsa ner till torget och köpte godis, sen ställde vi oss på busshållplatsen och väntade på bussen, men det tog ett tag för den att komma så jag och Elsa kubbade in till kiosken och köpte ostbågar haha, medan vi var där inne pratade jag med Lisa i telefon som var utanför och kollade när bussen kom, och plötsligt ropade hon i telefon att bussen var här, så jag och Elsa fick skynda oss, sen sprang vi över vägen till bussen och den pyste asså bussen så jag trodde den skulle stänga dörrarna och åka så jag skrek högt hehe och en tant ba "vad du skriker unge" eller nåt sånt hahaha :P Men som tur var det lång kö att gå på bussen så vi hann med den (y)
Vi åkte hem till Elsa, där chillade vi och åt det vi köpt, vi kollade på tv osv :)
 
Sen efter några timmar behövde jag åka hem, så det gjorde jag nu, jag ska äta snart o så..
 
Det var min dag, jag kollar på tv o chillar nu, blog u later.
 
Kram! :)
 
 
Bild från i höstas med en häst som heter Samson ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0