Leee day:)

Hej bloggen👋idag sĂ„ hade vi sovmorgon sĂ„ vi börja 9.30 och sen sluta vi 10.40 idaag pga utvecklings samtalen👌Efter skolan sĂ„ Ă„kte jag och Alicia och Ă„t lunch pĂ„ torget💕 sen sĂ„ Ă„kte vi tbx till skolan och var dĂ€r ett litet tag. Sen tog
jag bussen hem med Lisa & Bella💕 hatar backen ner frĂ„n skolanđŸ˜· hĂ„ller fan alltid pĂ„ att halka dĂ€r och uggs har ju sĂ€mst fĂ€ste elr vad man ska sĂ€ga lol^^ sĂ„ dĂ„ blir det inte direkt bĂ€ttre😏 sen Ă„kte jag hem chilla och sen bar det av till tennis trĂ€ning🍍Idag gick det ganska bra,sĂ„dĂ€r:') sen Ă„kte jag hem och Ă„t middag och nu ska jag typ pluggađŸ”«
HĂ€r kmr lite bilder frĂ„n todaaay, pusss😘



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0