Mycket att berätta -

Hahaha eller inte, aja..
 
Igår:
 
Bloggade ju innan jag gick o la mig i förr går så det har jag berättat om.
 
I alla fall,
 
  • vaknade
  • åt frukost
  • planerade att gå ut och springa men nej, det blev inte av..............
  • fixade mig osv
  • pappa skjutsade mig till Elsa
  • vi var här o chillade tror jag, kommer typ inte ihåg hahaha
  • sen åkte jag hem på kvällen, hämtade sov grejsor och kom tillbaka
  • vi sov över...
Idag:
 
  • vi vaknade för 2 timmar sen men har sett på film tills nu
  • nu ska vi äta frukost
  • sen göra i ordning oss haha
  • sen mot mörby för vi är desperata i sushi he he he he he he he heeee.....
Sen får vi se vad dagens planer blir, kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0