Pluuuuggg

Hej bloggen känner mig fett duktig som är uppe nu och pluggar:)
Sorry för jag inte bloggat men har inte riktigt kunnat:P
I fredags så skippa jag engelskan för jag skulle till min tandläkare:/ skulle kolla min tandställning och det gick väll bra:) efter så åkte jag och mamma till ett ställe där vi gjorde mina naglar^^Fett glad för nu kommer hon göra de hela tiden och det är fett soft:) Dom blev iaf rosa så blev nöjd med deeet:)
Sen så åkte jag hem till Lisa♥ Vi typ kolla på barnkanalen och låg i hennes nya säääng
Sen så laga vi typ mat osv och sen åkte jag hem:)
Igår gjorde jag inte så mycket, plugga typ och sen åkte jag till stan med clara och filippa♥ 
det var fett myyys:) och efter det åkte jag hem och åt middag wiiith the family:)♥ och aa nu sitter jag här och lyssnar på musik och pluggar:P
Puss
Så hääärlig billd tycker jaag

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0