Smile to the haters ♥

Ni får hata hur mycket ni vill, hata honom så mycket ni vill, vi bryr oss inte, smile to the haters. ♥
 
Nu lägger jag i alla fall upp ett videoklipp på min favorit, han jag vill ha mest, Justin Bieber.
Det här är ett videoklipp från när han var liten, den är 1 minut lång och hur gullig som helst, ni får tycka vad ni vill, men kolla på den, gör det bara, ni kan hata honom hur mycket ni vill, men kolla på den, för den är gullig. 
Ni borde se den, hur ödmjuk han är bara när han sjunger och det här säger jag verkligen inte bara för att jag ser upp till honom och stöttar honom till 110% utan jag säger detta för att det är värt att kolla på, gör det bara.
 
 
Han har humor också haha, så söt! ♥
 
Just nu lyssnar jag på Turn to you som han sjunger. 
 
Den är helt magisk, lyssna på sången, den är till hans mamma.
 
Låten och fram för allt texten betyder verkligen något för alla, den är underbar. Han menar det han sjunger.
 
Jag älskar honom och ser upp till honom och stöttar honom så sjukt mycket, han betyder allt för mig.
 
Och till er haters: Jag vet att ni säkert tänker "beliebers tror att Justin gillar dom osv men deklart han inte gör" men han skriver hela tiden att vi betyder allt för honom vi är hans allt osv ♥ NEVER SAY NEVER ♥ Bitches ;)
 
Han är så sjukt stark också, han vågar visa sig själv, gå vidare och vara sig själv framför haters som hela tiden finns, som hela tiden spenderar tid i deras liv till att hacka på honom och kommentera skit som ingen förutom haters uppskattar. Smile to the haters :) Skit i dom, det har jag nog alltid gjort, smile to 'em :) Det gör de förvånade eftersom att de vill att du ska må dåligt eller få ner dig på deras nivå som knappt finns.
 
Tänk er att själv ha haters, som hackar på er så fort ni andas, nej inte så ofta men folk som säger taskiga kommentarer, ger blickar eller kroppsuttryck, dömer dig och så vidare.
En del av er tänker säkert "men vadå man tar väl inte åt sig av skit? :P" men jo, det finns många personer som tyvärr gör det, och det sätter sig i hjärtat, det kan bli ett ärr för livet. Det är det som är så hemskt, att det finns folk som blir jättedeprimerade av en liten kommentar eller något sånt. Mobbning är så jävla hemskt. Fyfan. 
#stopbullying
Vi är olika personer som tål helt olika saker. Du där ute kanske tål vad som helst, en negativ kommentar, en blick, vad som helst. Men en annan person kanske inte alls tål något sånt utan blir ledsen kanske både inombords och utanpå på direkten. Det är olika person till person. Alla ÄR olika, och det kommer vi få leva med. Det kommer alltid finnas personer som är svagare än dig själv, och starkare. Folk som trycker ner dig och som bygger upp dig. Det finns så många olika personer här i världen så man måste nog träffa alla för att förstå. Alla starka, alla mindre starka, alla.
Bygg upp erat självförtroende, försök att tro på er själva, alla där ute, tro på er själva, tveka inte på era drömmar - om du kämpar lyckas du till slut - NEVER SAY NEVER.
 
Jag kan skriva hur mycket som helst för nu märker jag hur hjärnan börjar bubbla med massor av saker jag vill skriva om mobbning.
 
Det är i alla fall så sjukt hemskt.
 
Om man ska sammafatta kan man säga att mobbas inte är något nödvändigt. Det menas med att försöka få ner andra till sin egen nivå för att man är avundsjuk och har dåligt självförtroende. Att vara en mobbare är nog svårt, man har ett så pass dåligt självförtroende så man måste hacka på andra och trycka ner de som är värda så mycket mer än att tryckas ner. Helt oskyldiga personer som blir utsatta för mobbning för att någon tycker att något om den utsatte. Men det kommer alltid att finnas folk som inte tycker att du är perfekt. Men inombors måste man bygga upp sitt självförtroende till 110% och tro på sig själv - och vara stark i olika situationer. 
 
Själv tror jag på mig själv till 100% och är oftast nöjd över vad jag gör och vad jag tar för beslut. Jag har ett bra självförtroende som ibland sjunker lite men det finns alltid där och kommer aldrig gå ner till 0. Jag är stark - har alltid varit, kommer alltid vara. 
En del av er tycker säkert att jag är ett hur stort ego som helst, andra lär sig av texten, ställer sig en tankeställare, frågar sig själv, "är det verkligen nödvändigt att göra si o så? Eller måste jag alltid ge den där blicken när jag går förbi någon jag inte gillar?" 
Ge den som inte gillar dig ett leende, de kommer bli förvånade, men någonstans finns det ett hopp om att han eller hon förstå meningen varför du gav h*n leendet. 
 
Gud vad jag skrivit mycket nu, jag är ärligt talat stolt över mig själv som skrev det här för själv tycker jag att texten var lite meningsfull, men jag hoppas att jag formulerat mig så ni förstår saken från mitt perpektiv.
 
Nu är klockan 01.12 på natten och dags att sova.
 
Jag är mest glad över att få skriva det här till er, att jag kanske bidrar till att minska mobbning.
 
Sov väldigt gott nu, och tänk på om en liten negativ kommentar till någon verkligen är nödvändigt, de kan lätt bli sårade, så tänk om innan det ploppar ut något ur munnen eller fingrarna skriver ner något onödigt.
 
Kram på er!
 
Älskar er verkligen och hoppas att ni har lärt er något.
 
Haha ett år tillbaka tror jag, minnen. Jag och min bästa kompis i min trädgård, haha fula små skitungar men yolo att lägga ut bilden, hihi.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0