Sorry maaan

Hej sorry guys, bloggade inte så mycket igår men efter mitt 2 timmars pass i Bild så hade vi engelska lika länge.. Vi slutade runt 16 och sen gick jag till stallet med Isabella ;)

Sen pluggade vi och sen skulle hon rida så jag gick o bytte om till ridkläder med min andra kompis, sen skötte vi hennes sköthäst och sen skulle vi rida :)

Vi hade markarbete (man rider över bommar) haha och det gick rätt bra!

Jag hade Zorba för er som vet vem det är hahahaha 😄 Men hon är bra även om hon är seg 😊

Aja, sen kom jag hem, åt middag, kollade tv och gick o la mig.

Sen imorse vaknade jag och nu är jag redo mot skolan 👌

Kanske bloggar under dagen, annars efter skolan eller ikväll 😘

Kram kraaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0