Tack tack TACK ❤

För att NI läser vår blogg! Idag har vi haft runt 40 besökare hehehe det låter typ fett lite men aja, vi är nöjda! :)
Tack tack TACK kära ni! ❤

Efter jag åt middag så kollade jag och mamma på Hamilton 2 som vi hyrt hem, sen rensade jag ut mina kläder från mina lådor och sorterade upp de :)

Sen dess har jag kollat lite på tv (y)

Ska nog snart gå och lägga mig, måste sova tidigt för att vänja mig vid skoldagarna osv..

TAGG på skola på tisdag 😌👌

Förlåt om jag använder emoji smileysar, men läs på telefonen (iPhone/iPod/iPad eller liknande) så ser ni nog smileysarna :)

Kraam, bloggar nog inte mer idag för att jag inte har något speciellt att skriva :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0