Tja bloggeeen:)

Tänkte härma Alicia och också göra en sånhär fråge och svar grej
Så nu köör jag igång..
 
1.Sommar/Vinter? Sommar helt klart! fast vintern kan vara rätt mysig den också, men sommaren är bäst:)
 
2.Halsband/Armband?Halsband tror jag^^elr jag vet inte, båda är fint och så.
 
3.Hund/Katt? Huund:)♥ typ lite rädd fö katter hehe:P
 
4.Chilla/Sporta?Beror på hehe:) Men jag gillar ju att spela tennis och gå till gymmet är väl rätt soft:)
 
5.Jordgubbe/Hallon?Jordgubbe(ar) :)
 
6. 1D/ Justin?One directioooon♥♥ var typ belieber förut men sen inte och nu typ lite igen, men mest directioner hihhih:)
 
7. Röd/ Grön? Grön typ, det är en fett härlig fäärg:)

8.Ros/ Tulpan? Ros tror jag heheh :P Det är mest romantiskt iaf heeeeeh:)
 
9Fridrott/ Fotboll? Asså jag vet faktiskt inte, gick på fridrott när jag var yngre så fridrott typ har aldrig gillat att spela fotboll speciellt mkt.
 
10.Pizza/Hamburgare? Hamburgare tror jag^^
 
11.Påsklov/Höstlov? Påsklov helt klaart;) Då är det lixom vår, jag fyller år då typ och det är mycket härligare väder, man kan ha på sig mycket finare kläder:) och inte tjocka jackor lixom utan mer skinjackor osv:)
 
12.Godis/Glass? Gooodis:)
 
13.Musik/Inte musik? Musik helt klart, lyssnar på musik 24/7 hehheh och nu när jag har fått mina nya hörlurar blir det oftare:)♥
 
14.Bio/Grönalund? Grönan ftw:D älskar grönan hihih♥
 
15.Hollister/Gina? Hollister tror jag, fast gina har typ ganska fina saker på sommaren/våren men på hösten och vintern har de lite trista grejer:P

16.Smycken/Inte smycken? Smycken tror jag, dock har jag det ganska sällan men försöker ha det rätt ofta:)
 
17.Blå/Lila? Liiiiilaaa:)♥
 
18.Lördagar/Söndagar? Lördagar såklart:P
 
19.Klackskor/Converse? Converse heheh, elr asså använder typ aldrig klackskor men jag önskar mej ett par Jeffrey Campbell till min fölsis:)♥
 
20.Bada/Sola? Det hör ju typ ihop:) så båda:P
 
21.Matte/Svenska? Inget men om jag måste välja så typ matte , tror jaag:P
 
22. X factor/ Melodifestivalen? X factor :) ISAAAAK ♥¨
 
23.Utsläppt/Hästsvans? Utsläppt:)

24.Smink/Inte smink? Smink, har det hela tiden typ förutom när jag sover elr är sjuk eller bortrest:P
 
25.Klänning/Kjol? Klänning tror jag:)
 
26.Italien/Frankrike? Bådaa:)♥
 
27.Flygplan/Båt? Flygplan:)

28.Apa/Panda? Apa hehhe så söta,när jag var liten ville jag ha en apa:)
 
29.Vår/Höst? VÅÅÅÅR :) fast hösten är rätt cooozy och det är good:)
 
30.Dator/Mobil? Mobil klarar mej inte utan min telefon:)
 
31.Halloween/Julafton? Gillar båda, men julafton tror jag för då får man presenter och det är mycket mysigare på julen tycker jag:) 
 
32.Fota/Filma? Fota :)
 
33.Ringa/Smsa? Ringa tror jag för jag tkr det är mycket softare att snacka ;) ♥
 
34.Tv/Baka? Tv hehhe lol älskar typ alla pogram som går på tv:
 
35.Komedi/Romantik? Båda tror jaag:) fett mysigt och se på kärleks filmer:)♥
 
36.Spara/Slösa?Slösa! Jag kan typ inte spara heheh:) Jag är inte en sån person som riktigt sparar tror jag:)Eller det beror iof vad man tycker är nödvändigt att köpa, jag tycker det mesta jag köper är nödvändigt men att jag kanske inte använder det så mkt:P
 
37.Slöjd/Idrott? Vet inte:P
 
38.Piano/Gitarr? Gitarr helt klart:) Mycket mer romantiskt och låter bättre än piano tyyp^^
 
39.Basket/Tennis? Tennis såklart jag spelar ju deeet:)
 
40.Facebook/Instagram? Instagraaaam♥:)
 
Puss Elsaaa‹
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0