Vår dag:)

Hejhej bloggen:) Nu ligger jag och Alicia i min säng coh ska snart sova:) Vi tänkte berätta lite vad vi gjort todayy:)
Idag har jag ( elsa...) tränat,chillat,och typ kollat på film. Vart fett soft idag och sen vid typ 8 kom Alicia hit♥
Imorse så åkte min syster tbx till LA :(  Hon åkte halv 5 imorse..
Aja vi ska snart åka och hälsa på henne så det taggar vi för:D Nyår igår var grymt:) Jag firade med famljen och en annan familj som vanligt typ vilket var jättemys:) Vi åt jättegod mat och hade jättetrevligt:)
Sen så vi 12 så smällde vi av fryverkerierna:) och jap öppnade skumpannn:P
Imorn så ska jag och Alicia typ hänga,jag ska träna,sen ska jag och alicia träffa en killkompis:)
 
Nu ska Alicia blogga lite om sin dag osv:
 
Hej på er finisar!
 
Igår bloggade jag ju som ni säkert såg, så vi börjar från imorse.
Efter jag bloggat då imorse gick jag upp och åt frukost, sedan la jag mig i soffan och kollade på tv. Själv trodde jag att det bara skulle bli nån timme men nej. Där låg jag, kollade instagram och tv, hela dagen. Socialt liv. 
Nåt tag trodde jag att jag ordentligt bestämt "nu går du upp och tvättar håret och går ut och gör något Alicia" men så blev det ju inte.... Så där låg jag hela dagen, gick upp några gånger för att kolla i kylskåpet, men det var undantag, för om man ligger under sitt varma täcke helt bekvämt så har man egentligen inga skäl till att gå upp och göra något förutom om man vill ha mat. Tjockis jag är haha men då blir det väl ut och springa imorrn. Heja mig!
Det var först på kvällen vid 20 som jag gick upp ordentligt och åt middag och sedan tvättade håret för att vara hos Elsa 20.30.. Hur gick det, jo jag kom dit 21.15, duktig Alicia...
 
Sen har vi vart här och chillat, smsat med folk osv, najs kväll haha!
 
Vi bloggar mer imorgon under dagen osv, puss o kram på er!
 
 
 
Haha en egobild från ikvääll ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0