Yes I'm kind of crazy, that's what happens baby ~

Haha Rihannas "you da one", så bra hehe! ❤ (Rubriken är en text i låten)

Jag chillar i min säng just nu, har pluggat här hela dagen, till mitt kemiprov imorrn & SO prov på tisdag, MYS.

Jag är beroende av Cranberry Juice hihi, det är fett gååååtttt ^^)

Första gången jag smakade var det beskt men nu är det skitgott ❤❤❤

Det är så najs att vi har utvecklingssamtal på tisdag & onsdag så vi har bara 1 lektion/de två dagarna, LOVE MY LIFE HIHI ❤

Då får jag tid att plugga bättre (2013 nyårslöfte, satsa på skolan) och sen om jag får tid över blir det väl kompisar :)❤

Annars har jag nog inget speciellt planerat i veckan tror jag..... :P

Lite som händer härnäst:

• Måndag (imorrn) Top Model premiär 21.00 på kanal 3 ❤

• Söndag (om 1 vecka) William Spetz har gjort en ny serie - Scener ur ett tonårsliv - som har premiär klockan 19.00 på SvT play ❤

• Tisdag (29/1-13) kommer Justin Biebers Believe ACOUSTIC album ut på Spotifyyyy, weehooo! ❤❤❤

Nu vet ni lite saker ni kan lägga in i era kalendrar hehe, kram på er, och glöm inte,



Ni är Bäst ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0