17 mars 2013 x2

Hejsan bloggeeeen. Just nu sitter jag i mitt rum och kollar på mtv och lyssnar på musik. Igår var jag som sagt med Hevig♥ Vi hade det superkul! Vi skratta typ heeeela tiden och flumma runt en massa. Sen så träffade vi några bönder & rupert =D Bara Hedvig som fattar lool. Jag halkade hela tiden också för att vi behövde gå i en jävla skog.. Vi var också i täby och sollentuna centrum kom jag på nu :P  
Sen så imorse när vi vakna kollade vi på Wallander & åt mat. Sen så skjutsade dom hem mej. Då typ chilla jag runt lite. Sen gick jag & Alicia promis med min daaaawg. Sen gick vi hem till moi och kolla på värsta bra filmen=D Där Taylor Lautner var meeed. Han är såååååå snyggg! 
Sen blev Alicla hämtad och då satte jag med häär.
Bloggar mer imrn tror jag! 
Puss 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0