Daays -

Fredag:
 

Jag & Lisa tog bussen till Elsa. Vi tre åt lunch & åkte till Täby.
Vi gick runt & kollade i en hel del affärer & hade mys ♥
Lisa åkte hem lite innan jag & Elsa drog hem för Lisa skulle till stan. Jag & Elsa gick runt & kollade på mer saker, jag fick med mig 2 saker hem därifrån.
 
Den första:
 
En slags "korg/förvaringsbox" där jag har placerat parfymer, 2 nagellack, en duschtvål, deodorant, ansiktskräm, handesinfektion (handsprit) & flourtabletter haha! Den kostade 129 kronor på Åhlens.
 
 
Den andra:
 
En söt liten blomma som tydligen ska hålla i en månad :) Den kostade 20 kronor.
 
 
Lördag (idag):
 

* Vaknade - duschade - åt frukost - fixade mig 
* Fick skjuts till Lisa
* Vi: chillade - fixade våra skor - åt lunch - gick ut & fota - drack varm oboy - gjorde en video
* jag åkte hem (nu på kvällen)
* åt middag
 
Bilderna från när vi gick ut & fotade kommer senare :)
 
 
PUSS&KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0