@ elsas plaaace!

Heeej!
 
Just nu är vi hos Elsaa, vi kollar tv & har jättemys - som vanligt hahaha!
Lol det där lät så fag men aja...
 
Igår så var jag med Lisa & Isabella efter skolan, vi åkte till Lisas friidrott fast jag kollade på för jag var lite förkyld.
 
Idag var det våran sista dag i skolan, nu är det looov!
Efter skolan drog jag & Elsa hem till mig, vi hämtade sova över saker o åkte hem till henne efter :)
Sen chillade vi o typ kolla tv o så.. S0ft liv. Dessut0m är jag f1 swaag som skriver såhääär!
 
Haha men jaa, vi ska sova här o sen imorrn kanske jag/vi ska vara med Hilda, Lisa & Isabella!
 
Juste, jag har täänkt på när folk skriver "sluta lek" eller "varför leker du" eller liknande...
Egentligen är det bara som en slags förändring, alltså att man inte är sig själv, man måste ju kunna förändras
det gör ju alla. Och då är frågan, vad betyder det att "leka"?
 
Folk klankar ner på folk som leker, vadå om jag skriver "aazzååå shiiiat jag e zååå kriiim jaooo fett badasss röker alla dar i veckan o grejjeeer" (actually I don't men gjorde en jämförelse) och jag nu egentligen inte är "badass" så "leker" jag enligt många.... Att man inte är sig själv, och alla förändras, man gör det nån gång så jag förstår inte problemet?
Har ni ett motargument eller så - kommentera! Vill gärna höra era åsikter, men egentligen så är det ju såhär. 
Att man leker/låtsas vara någon annan person eller att man leker/använder andra ord än vad man brukar.
 
Det är typ så här, lol.. Ganska töntigt egentligen att skriva "shit va du leker gumman" eller nåt sånt haha!
 
Ytliggare en åsikt i mina inlägg haha :)
 
PUSS&KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0