:)

Heej!
 
Har nyss vaknat, eller för 20 minuter sen :)
Jag gick upp & drack lite juice för jag vet inte vad jag ska äta på morgonen, eller rättare sagt orkar jag inte...
Jag kanske är sugen på macka men pallar inte stå & bre dom osv hahahaha
Jag är som sagt, väldigt morgontrött....
 
Mamma har köpt hem kiwi så jag skar upp tre st och ska äta dom nu på mitt rum, GOTT ♥
 
Hjälp vad det blåser ute! Det är fint väder med sol osv men det blåser ju riktigt mycket!
Inte nog med att det typ var snöstorm i Åre + en lavin där, igår var det liite snöstorm här & nu blåser det en del..
What's next liksom? Istiden kommer först till Sverige eller?
 
Haha, aja, hela denna dag ska jag plugga typ... :(
Fett segt, men true..
 
Bloggar senare, eller i och för sig har jag inte något speciellt att berätta... Vi får se ;)
 
PUSS&KRAM
 
 
Puss på er alla haters där ute :)


Kommentarer
Anonym

Vad betyder osv? :s

2013-03-03 @ 17:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0