Myskväll!

Hej!

Idag var jag i skolan, slutade ganska tidigt, drog där efter hem till Ljungströmbror★ & vi åt lite najs mat, pluggade o sånt mys :) sen tog vi bussen till hennes friidrott, det var skitkul & en utmaning - men riktigt bra ändå! Vi åkte sen hem efter några timmar, vi stretchade, åt igen hihi, pluggade lite, chillade osv, sen blev jag hämtad :)

Jag åkte hem, tog av mig sminket, satte på ansiktsmask med min syrra & sen tog vi av den - allt slutade kaos & vattenkrig heh.....
Sen borstade jag my teeth & nu ska jag snart sova :)

Det var min mysdag ;)

PUSS&KRAM

{ Övrigt:

Vi fick en fråga om var någonstans man frågar frågor till frågestunden - länken hittar ni nedan.
Dock bloggar jag på telefonen så man kan inte klicka på den utan ni får kopiera den (ctrl+C) o klistra in (ctrl+V) den i en ny sida på eran webbläsare ;)

http://lifeofelsaoalicia.blogg.se/2013/february/fragestund-2.html



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0