Weeeky

TORSDAG:

Hade skola, det var ingen ridning så jag drog hem & pluggade kemiiii :S
 
FREDAG:

Skola, jag & Lisa tog bussen hem till henne o hade en riktigt najs fredagskväll! Vi hämtade först hennes syster, åkte hem till deras hus och bakade cupcakes, eller det skulle blivit cupcakes men vi hittade bara 6 formar (lol) så det blev 6 muffins (de blev stooraaa). Vi bakade dom (kolla videon jag förut la ut) och sen gick vi ut i skogen för att plocka löv, sen gick vi in & virade de runt ägg som vi sedan kokade & det skulle bli mönster på äggen! Mitt & Lisas ägg blev inte så lyckat så vi åt upp dom, men Lisas syrras ägg blev jättefint! Det var ett pyssel som hennes syrra hade sett på filofix typ haha ;)
Efter det kom Lisas mamma hem med sushiiiii omg det var så brutalt gott! Sen fixade vi lite, gjorde videos & städade, sen åkte jag hem!
 
Väl hemma tog jag ett bad, hade typ som en "ta-hand-om-sig-själv-kväll" och det var mys!
Gick & la mig därefter.
 
LÖRDAG/IDAG:
 
Vaknade & åt frukost, kollade tv ett tag o sedan fixade jag mig.
Åkte till tandläkaren med mamma & pappa, sen gick vi runt på stan lite. Kom hem och så städade jag mitt rum.
Gick en lång promenad med Viivi som jag inte träffat på länge (bara lite i skolan..) ♥ Jag hade även med kameran och så vi tog lite bilder som kommer i nästa inlägg tror jag! :)
Sen gick vi hem & var här hemma hos mig ett kort tag, Viivi gick hem o jag åt middag. Sen dess har jag redigerat videoooos, det är så grymt kul nu när jag lärt mig! ♥
 
Ska fortsätta lite mer nu, bilderna kommer om senast 1h typ.
 
PUSS&KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0