15 basic facts about you

1. En av mina favorit affärer är Mathilde.
2. Jag är rädd för fåglar och typ höga höjder hahha.
3. När jag blir äldre har jag bestämt mig för att jag ska flytta utolands till antingen Usa eller typ Frankrike.
4. Mina favorit färger är rosa, gul och grön.
5. Jag gillar typ alla årstider förutom vintern. Det ända bra är att det är jul.
6. Jag tror lite på spöken och andar och sånt. Hedvig som smittat mig ahaahha.
7. Jag spelar inget instrument.
8. Den roligaste sporten att kolla på och själv spela tycker jag är tennis.
9. Förut var jag heeelt besatt av Justin Bieber sen inte och nu typ lite igen ahah.
10. Mina favoritserier är Pretty Little Liars, Gossip girl, Desperate Housewiv
 
es <- staaav , Greys anotomy, Heart of Dixie oc typ One Three Hill.
11. Har aldrig färgat mitt hår.
12. Har flyttat en gång.
13. Dom snyggaste kändisarna är lätt Niall Horan, Justin Bieber, Taylor Lautner, Ryan Sheckler och Chace Crawford
14. JAg fyller år på våren
15. Jag är kääääär i den här hunden och vill verkligen ha eeeen 
Hoppas ni blir nöööjda och att det inte är alltför tråkigt att läsa om :)) Puss 
 
 Bilder å mig och Alicia från helgen ´:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0