Braa dag idag! =D

Hejsan bloggisen!:) Igår så var jag & Lisa på grönan som sagt:) Efter det så åkte vi hem till mig och hämtade lite mat som vi sen tog med till ösbysjön där vi träffade Vanessa,Stella,Hanna,Sopia,Alicia och Oliver ahaha:) Det var jättekul och supermyyys. Sen så sov Alicia hos mig och aa typ så. Idag hade vi fett chill dag för vi har elevens val, så först hade vi kinesiska och sen hade vi foto :P Sen efter skolan åkte jag och mina beeejbs aka Lisa och Alicla hem till mig och då gjorde jag kladkaka till oss och sen så satte vi oss på mitt rum och typ snacka och chila. Nu sitter jag och Lisa och typ kollar på tv, Alicia behövde tyvärr dra för att hon skulle på ridning. IMorn är det freeedag fett tagggggg, bloggar mer senare om jag hinne roch pallarrrr. Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0